Η συμμετοχή στην διεθνή κινητικότητα Erasmus+ για το προσωπικό πανεπιστημίων απαιτεί την υποβολή διαφόρων εντύπων και εγγράφων σε διαφορετικά στάδια της διαδικασίας. Ακολουθεί ένας κατάλογος με τα βασικά έντυπα που συνήθως χρειάζονται:
1. Έντυπα Αίτησης:
- Αίτηση Συμμετοχής: Το βασικό έντυπο αίτησης που υποβάλλεται στο γραφείο Erasmus του πανεπιστημίου.
- Επιστολή πρόσκλησης/αποδοχής (invitation/letter of acceptance): Επιστολή ή σχετική αλληλογραφία θετικής ανταπόκρισης από το συνεργαζόμενο Ίδρυμα υποδοχής, εάν υπάρχει.
2. Συμφωνίες Κινητικότητας:
- Mobility Agreement for Teaching: Για διδασκαλία.
- Mobility Agreement for Training: Για επιμόρφωση.
3. Συμβάσεις και Χρηματοοικονομικά Έντυπα:
- Grant Agreement: Η σύμβαση επιχορήγησης που υπογράφεται μεταξύ του αιτούντος και του ιδρύματος αποστολής, περιλαμβάνοντας λεπτομέρειες για τη χρηματοδότηση.
- Travel Insurance: Αποδεικτικό ταξιδιωτικής ασφάλισης που καλύπτει την περίοδο κινητικότητας.
4. Διαδικαστικά Έντυπα:
- Certificate of Attendance: Πιστοποιητικό παρακολούθησης που εκδίδεται από το συνεργαζόμενο ίδρυμα υποδοχής.
5. Αξιολόγηση και Ανατροφοδότηση:
- Final Report: Έκθεση συμμετέχοντος που υποβάλλεται ηλεκτρονικά μέσω της πλατφόρμας Erasmus+.
Αυτά τα έντυπα και έγγραφα διασφαλίζουν την ομαλή διαδικασία συμμετοχής στην κινητικότητα Erasmus+ και την επιτυχή υλοποίηση των προγραμματισμένων δραστηριοτήτων.